TISZTELT VÁSÁRLÓINK!


Engedjék meg, hogy a minőségi problémákkal kapcsolatosan egységesítsük az ügyintézésünket és leszögezzünk egy-két alapelvet.

A minőségi reklamációkra a jogszabály, a jogi személyek közötti gazdasági cselekmények esetében, 6 hónap szavatosságot ír elő. Téves tehát a garancia, mint jogorvoslat kérése és a hat hónapnál hosszabb szavatosság alkalmazása.

A szavatosság nem vonatkozik, – ha már használatba vették a terméket,- a húzózárakra, patentokra, csatokra, gombokra.

Minden reklamáció alapja a kitisztított termék.

Ruházatot csak mosott, vegytisztított állapotban, cipőt szennyeződés mentesen (talpa is), szellőztetés után veszünk át. A piszkos, elhanyagolt termékeket érdemi vizsgálat nélkül visszautasítjuk.

A szavatosság érvényesítésének alapja, a kárelhárítási kötelezettség betartása. Ez nem csak azt jelenti, hogy a karbantartási tevékenységet el kell végezni, hanem azt is, hogy a hiba észlelésekor a ruha, cipő vagy eszköz használatát fel kell függeszteni, mert a további használat növeli a hiba mértékét, és teljesen selejtté teheti a kifogásolt eszközt.

Felhívjuk tisztelt figyelmüket, hogy a kötelező napi karbantartás valamint a nem megfelelő használat a szavatossági jogosultság elvesztésével jár.

Továbbra is kérjük, a rendszeresített reklamációs lap kitöltését és csatolását a reklamációs termékekhez.

NYOMTATVÁNYOK


A reklamációs-és visszaárus termékek rugalmas kezelése érdekében kérem Önöket, hogy ebben a menüoszlopban szereplő részletes tájékoztatót figyelmesen olvassák el, és annak megfelelő módon szíveskedjenek eljárni. Nyomtatvány kitöltési útmutató

REKLAMÁCIÓS NYOMTATVÁNY

  • vásárlás dátuma
  • számlaszáma
  • termék pontos neve
  • pontos hiba leírása

VISSZAÁRUS NYOMTATVÁNY 

  • vásárlás dátuma
  • számlaszáma
  • termék pontos neve
X
Have no product in the cart!
0